سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای وب

نظر


نرم افزار پیام رسان واتس اپ در ماه های اخیر تغییر کرده است که از جمله مهم ترین آنها امکان انتقال تاریخچه چت iOS به اندروید است. به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ معمولاً بسیار ابتدایی هستند و به سرعت انجام می‌شوند.

این تعجب آور نیست زیرا این پیام رسان محبوب ترین پیام رسان در جهان است که هر ماه حدود 2 میلیارد کاربر پیام های خود را ارسال می کنند. بنابراین سرویس متا به طور مداوم بهبود و به روز می شود و عملکردهای جدیدی برای آن پیاده سازی می شود.

گاهی اوقات تغییراتی در شرایط و شیوه های حفظ حریم خصوصی ایجاد می شود تا اطمینان بیشتری نسبت به امنیت داده ها ایجاد شود. https://appnab.ir/whatsapp


ویژگی های جدید واتس اپ؛ آخرین تغییر

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که صادقانه از برنامه استفاده می کنید، بهتر است با ویژگی های جدید واتس اپ آشنا شوید و از آخرین آپدیت ها و تغییرات برنامه و همچنین امکانات جدید و تغییرات احتمالی مطلع شوید. ما همچنان همان اهداف را دنبال می کنیم و تمام تغییراتی که در این برنامه مشاهده شده است را دنبال می کنیم.

1. چت WhatsApp را از اندروید به iOS انتقال دهید

در نهایت، کاربران می توانند از اپلیکیشن Move to iOS در پلتفرم اندروید استفاده کنند و تاریخچه چت را از گوشی اندروید قدیمی به آیفون جدید انتقال دهند. این فرآیند دارای محدودیت هایی است و می تواند بسیار زمان بر باشد.

این ویژگی جذاب به کاربرانی که در یک اکوسیستم گوشی هوشمند کار می کنند کمک می کند تا به اکوسیستم دیگر مهاجرت کنند. این ویژگی از ویژگی‌های محدودی پیروی می‌کند که قبلاً به پلتفرم اضافه شده بود و به شما امکان می‌دهد پیام‌ها را از iOS به پلتفرم اندروید منتقل کنید.

2. افراد را در تماس های گروهی واتس اپ بی صدا کنید.

یکی از قابلیت های جدید واتس اپ این است که کاربران می توانند در تماس های گروهی دیگران را ساکت کنند و از این طریق صدای مخرب افرادی را که درک نمی کنند را از بین ببرند. بنابراین نیازی نیست که از این کاربران بخواهید میکروفون را خاموش کنند و خودتان می توانید آنها را بی صدا کنید.

ویل کاتکارت، سرپرست تیم واتس‌اپ می‌گوید: «اکنون می‌توانید افراد خاصی را در حین تماس بی‌صدا کنید یا برای آن‌ها پیام ارسال کنید تا خودشان این کار را انجام دهند. ما یک نشانگر مفید به برنامه اضافه کرده‌ایم تا بتوانید راحت‌تر ببینید چه زمانی افراد بیشتری به تماس ملحق شده‌اند."

3. مخفیانه از چت گروهی خارج شوید

این ویژگی جدید هنوز به طور رسمی به برنامه اضافه نشده است، اما توسعه دهندگان در کد برنامه دریافتند که واتس اپ در حال آزمایش ویژگی است که به شما امکان می دهد چت های گروهی را مخفی نگه دارید. به نظر می رسد این ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد بدون ارسال هیچ گونه اعلان برنامه، گروه ها را ترک کنند.

در عوض، خروجی شما فقط برای مدیران تنظیم می شود. اکنون، هنگامی که از گروه واتس اپ خارج می شوید، پیامی برای همه افراد گروه چت ارسال می شود تا آنها را از تصمیم شما مطلع کند. در بیشتر موارد این مسئله مهمی نیست، اما اگر می‌خواهید بی‌صدا کار کنید مفید است.

به این ترتیب دیگر مورد بازجویی قرار نخواهید گرفت. و دیگر هرگز احساس ناراحتی نخواهید کرد. خروج از سیستم مشکلی است که بسیاری از کاربران همیشه انتظار دارند WhatsApp آن را برطرف کند. این ویژگی آزمایشی احتمالاً در نسخه بعدی و نهایی واتس اپ پیاده سازی خواهد شد.

4. ویژگی های جدید واتس اپ این بار به شکلی بزرگ

واتس‌اپ تغییرات عمده‌ای را برای بهبود این سرویس ایجاد کرده و در برخی موارد، آن را به برنامه‌های پیام‌رسان رقیب نزدیک‌تر کرده است. از جمله تغییرات می توان به امکان پاسخ به پیام ها با ایموجی، ارسال فایل تا 2 گیگابایت و ارسال چت های گروهی حتی بزرگتر اشاره کرد.

چت های گروهی قبلی می تواند حداکثر 256 نفر را در یک زمان داشته باشد. اما اکنون این تعداد بیشتر شده است و در آخرین نسخه می توانید 512 نفر چت ایجاد کنید تا افراد نیز بتوانند به آن بپیوندند. شما امیدوارید که همه این افراد قصد نداشته باشند همزمان صحبت کنند، زیرا این یک مکالمه کابوس خواهد بود.

افزایش حجم اشتراک فایل نیز مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. محدودیت قبلی فقط 100 مگابایت بود که این روزها زیاد نیست. 

برای دانلود برنامه اندروید واتساپ به اپ ناب مراجعه نمایید.


5. عکس پروفایل را در اعلان iOS به روز کنید

بررسی کد برنامه WhatsApp نشان می دهد که نسخه 2.22.1.1 نسخه بتا امکان ویرایش تصاویر پروفایل در پیام ها را فراهم می کند. در حال حاضر واتس اپ در iOS فقط نام فرستنده را نمایش می دهد و به جای پیش نمایش محتوای پیام، بسته به تنظیمات اعلان شما در iOS 15، فقط به عنوان اعلان زیر مراجعه کنید.

این به خودی خود چیزی را تغییر نمی دهد، اما حداقل دریافت عکس پروفایل فرستنده به همراه عنوان، به نوتیفیکیشن های آنها کمی پویایی بیشتری می بخشد. همچنین، این برنامه به شما این امکان را می دهد که در یک نگاه ببینید به چه کسی پیام ارسال کرده اید. خواندن سریع متون هنگام قدم زدن در یک خیابان شلوغ همیشه آسان نیست.

6. پیش نمایش پیام صوتی در واتس اپ قبل از ارسال آن

پس از خروج از مرحله پیش‌نمایش، واتس‌اپ اکنون به کاربران خود اجازه می‌دهد تا پیام‌های صوتی خود را قبل از ارسال مستقیم در اپلیکیشن پیام‌رسان، پیش‌نمایش کنند.

در صورت تشخیص اشتباه در پیام های صوتی، این ویژگی جدید به کاربران کمک می کند تا صدای خود را با اطمینان ارسال کنند و از کیفیت و قابلیت اطمینان آن اطمینان حاصل کنند. ممکن است یک سری یادداشت های صوتی مختلف در این زبان ها وجود داشته باشد و شما می توانید قبل از ارسال هر گونه خطا را شناسایی کنید.

به این ترتیب، کسانی که می خواهند به صدای خود اطمینان بیشتری داشته باشند، نیازی به ارسال صدای ناگهانی ندارند و شما همیشه این فرصت را خواهید داشت که قبل از ارسال پیام خود به آن گوش دهید.